Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

miercuri, 30 mai 2007

Despre maica, sau o definitie exacta a cuvantului bijba

Maica este o bijba. Ea inca nu stie acest lucru. De fapt stie, dar nu prea intelege ce este aceea o bijba. Dupa un dictionar gasit de amicul Alin pe net, bijba e un cuvant care nu se poate reproduce intr-o conversatie cat de cat inteligenta si lipsita de expresii care incep cu p si se termina cu ă. Explicatia mea pentru cuvantul bijba este femeie cu potential. Poate si din aceasta cauza, maica nu intelege cuvantul. Potential in ce sens? Cert este ca bijba ne-a intrat in vocabular. Dugy il foloseste cel mai des, ca tot spunea el ca nu scriu si despre el pe blogul asta. Pana la urma, ne aberam pe o pagina de net tocmai ca sa avem de ce sa ne radem mai tarziu. N-as putea sa scriu tot ce vreau, pentru ca si maica si dugy se uita la mine in monitor. Au plecat cand au vazut ca i-am dat in gat. Cine este maica? Este aceea pe care unii o numesc piticul cialpastronic iar altii o aseamana cu o suricata. Parerea mea, ambele descrieri i se potrivesc. Si a venit din nou langa calculator, iar nu mai pot scrie.
Dar promit sa continui...

2 comentarii:

  1. Am si eu o rugaminte domnule Brylu. Daca se poate o definitie mai exacta a cuvantului bijba, ca pe mine m-ai bagat de tot in ceata. Sperand intr-o colaborare buna va multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  2. briluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    RăspundețiȘtergere