Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 14 aprilie 2008

Ii bat de ii ia mama dracului


Am gasit un site foarte amuzant. In josul paginii sunt doua bannere care duc spre site-ul cu pricina. A inceput de la o provocare mult prea interesanta ca sa nu o bag in seama: Cati copii de cinci ani as putea sa bat. 23, adica cu unul mai mult decat Stefan, colegul din dreapta. Probabil el e al 23-lea :)).
Si pe site-ul cu pricina sunt multe linkuri spre alte prostioare. De exemplu, unul foarte interesant cu "cate nume de tari poti spune in cinci minute". Dupa cinci minute febrile, mi-am dat seama ca n-am pus virgula intre nume :(( si sigur am gasit mai multe ca a doua oara, cand mi-au ramas nenumite 206 tarisoare mari si late. Bine, de unele dintre ele n-am auzit in viata mea, cum ar fi acestea: Christmas Island, Cocos Islands, Coral Sea Islands, Heard Island and McDonald Islands. Cel putin Adela o sa fie fericita cand o sa auda ca exista insula Craciun. Desi ma indoiesc, adeloaso, ca mosul chiar locuieste acolo. In fine. Am ramas oarecum dezamagit de performanta mea, avand in vedere ca eram tare la tari si capitale in liceu. Si, pentru cei care veti incerca testul cu pricina, Cipru in engleza se scrie Cyprus, degeaba am incercat eu cu O.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu