Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

miercuri, 11 iunie 2008

No, care ii vreti?

Puradeii au ajuns la sase saptamani. Stiti ce inseamna asta. Ca sunt gata de facultate. Adica isi pot face bagajul, lua cu ei sacul de cartofi aferent fiecarei plecari la facultate si cu Dumnezeu inainte, copiii mei. Chit ca n-am prea dormit in astea sase saptamani, ca am fost tot dupa curul lor, Tanaseii sunt niste scumpi. Nu stiu daca din mandrie de bunic, dar cateii mai frumosi ca astia io n-am vazut. Ma duc cu ei la Real si bat orice bichon, chow-chow sau boxer daca ii scot la mezat. Dar vreau sa le gasesc niste stapani pe masura lor. Nu vreau sa ii dau unor necunoscuti care nu stiu daca ii ingrijesc cum trebuie. Asa ca vi-i dau voua. Care dintre voi vreti un catelus, vi-l dau cu cel mai mare drag si va spun eu ca nu o sa va para rau. Sunt niste scumpi, o incantare pentru orice iubitor de catei. Au deschis ochii de vreo doua saptamani, le-au crescut si dintisorii, deja sunt niste razboinici. De gasit stiti unde sa ma gasiti daca vreti vreun puradel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu