Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

duminică, 14 decembrie 2008

A venit Moşul cu .ro

E doar 14 decembrie şi la mine a venit Moş Crăciun. No, dacă am fost cuminte, acu ce să fac. N-am primit maşinuţa care se trage în spate şi merge în faţă şi nici jocul Motocros pe care mi le-am dorit pe la 5 ani. Eu încă mai aştept, că Moşul e deobicei foarte ocupat şi până termină cu copiii din China mai are un pic. Deşi au trecut 24 DE ANI, MOŞULE!!!!!!!
În loc de maşinuţă şi de joc, Brylocea a primit un .ro.
www.brylu.ro

E available, deşi încă mai meşteresc la el. Noroc cu Dugy, că de nu încă mă uitam la un monitor scărpinându-mă în cap. Mulţam fain, bă! Deci, de azi ne mutăm în noul hambar. Şi nu vă faceţi speranţe deşarte. Şi acolo fac tot ce vreau io!

3 comentarii:

  1. sa-ti fie de bine si sa il stapanesti sanatos

    RăspundețiȘtergere
  2. Maisna care merge cum vrei tu (fata spate), ai primit, joc motocros, ti-ai facut singur, dar sigur, 2 "ciocolate" si nu numai, te asteapta oricand acasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da obraznic ai mai fost daca nu ti-a adus Moshu' nici acu' masinuta si motocrosu'...
    Nno, ne bazam ca ai sa faci tot ce vrei tu! Si la multe postari si de tzishpe mii de ori pe-atat de multe vizitari!

    RăspundețiȘtergere