Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

miercuri, 21 mai 2008

Blogarilor, blogariti

Ma intreaba Mihai daca merg la intalnirea bloggerilor din Atrium. Zic, CE? Habar n-am de intalnire. Scrise pe onlineul sibianului. No, o fi zic io. S-apai mai uit prin blogroll-ul meu, de la care am pretentia ca e cat de cat alcatuit din bloguri care merita citite si de bloguri consacrate. Pas, tronf, nope, ioc, din nou pas, nada, nimic si niente. As fi curios cine-i invitat la intalnirea asta a bloggerilor consacrati. Eu am spus din start pas. Ca e campanie electorala si n-am chef de interpretari si de alte dedesubturi specifice lunii asteia. Dar, vorba aceluiasi Mihai, ar fi o treaba sa mergem deghizati. In betivi :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu