Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 5 mai 2008

Sunt un mandru bunic


Iep. Am patru nepotei. Trei negri si unul care ma face sa banuiesc ca Tanase a trait o romanta adevarata de trei minute cu dalmatianul unui vecin care circula dupa bunul plac prin spatele blocului de pe Mihai Viteazu. Desi ma asteptam sa toarne kinderii de abia prin iunie, m-a surprins sambata noaptea, cand la 4 a inceput sa gafaie. Patru ore de travaliu si pe la 8 a inceput sa ii nasca. Acum am inteles cu adevarat de ce toti tatii vor sa stea langa sotii cand nasc. Pentru ca nasterea asta chiar e un miracol. Si la oameni dar si la animale. A stiut pas cu pas ce trebuie sa faca, placenta, cordon ombilical, curatenie, urmatorul. Si tot asa timp de doua ore. Iar cei 12 pui cu care ma speria la ceas de seara au fost pana la urma doar 4. Frumosi foc. O sa ma doara inima cand va trebui sa ii dau, dar asta este. Inca nu stau la casa. La 6 saptamani incepe distributia. Daca cineva vrea vreun puiut de maidanez, cu mustati flocoase si urechi ascutite il dau cu cel mai mare drag. Bineinteles, dupa ce imi raspunde la cele 120 de intrebari din chestionarul de adoptie si ma lasa sa ii rearanjez mobila prin casa ca sa nu raneasca puii. :))

8 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca!!!! Nu mi-am ales inca preferatu', ca toti is frumosi rau! Dar mai studize si vin cu verdictul

    RăspundețiȘtergere
  2. 2 sunt ai mei....dalmatianul si ala cu boticul alb!

    RăspundețiȘtergere
  3. 2 sunt ai mei....dalmatianul si ala cu boticul alb!

    RăspundețiȘtergere
  4. sa-ti traiasca bebelusii! Din pacate, nu te pot ajuta cu distributia - nu ma lasa menajeria mea (motan, papagal, copil...)! Dar promit ca ma interesez printre prietenii iubitori de animale!

    RăspundețiȘtergere
  5. incrucisat e un pic cam mult spus. cu fantoma lui Batman, daca ma intrebi pe mine. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. De fapt sunt 240 de intrebari la care trebuie sa raspunda viitorul stapan :)iar in privinta casei de locuit, verificarea incepe cu certificatul de urbanism, PUD etc

    RăspundețiȘtergere
  7. De fapt sunt 240 de intrebari la care trebuie sa raspunda viitorul stapan :)iar in privinta casei de locuit, verificarea incepe cu certificatul de urbanism, PUD etc

    RăspundețiȘtergere