Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 10 iulie 2007

Viitoarea destinatie a lui Vio Mocanu - Quo vadis, Vio?

Tandemul Mocanu Bros. s-a despărţit, iar şansele de a-i vedea jucând in nou împreună sunt minime. Iar de a-i vedea jucând împreună la Sibiu sunt nule. Ionuţ Mocanu s-a transferat la U-Mobitelco Cluj. Fratele său mai mic, Viorel, este deocamdată acasă, la Constanţa. Nu pentru că ar duce lipsă de oferte ci pentru că aşteaptă finalizarea negocierilor cu echipele care doresc să îl înregimenteze. „La Cluj nu voi ajunge cu siguranţă, deci nu voi mai juca împreună cu Ionuţ. Deocamdată, discuţiile cu cluburile care mă doresc sunt la început”, a declarat Viorel Mocanu pentru ZIARUL de Sibiu.

Sibiul nu l-a căutat

Deocamdată însă, relaţia lui Vio Mocanu cu CSU Sibiu este în ceaţă. Nici un responsabil al clubului nu a luat încă legătura cu el pentru a se discuta o eventuală colaborare. „Din punctul meu de vedere, este evident că nu sunt dorit de cine va hotărî echipa. Când a venit noul antrenor, eu eram în Sibiu, însă nimeni nu m-a chemat la antrenamentele care au avut atunci loc. Am înţeles ideea”, spune Viorel. Asta nu înseamnă însă că şansele ca Vio să rămână la Sibiu sunt nule. Pentru că antrenorul Peter Schommers a solicitat dvd-uri cu jucătorii care au petrecut sezonul trecut la Sibiu pentru a-şi forma o idee despre cei pe care s-ar putea baza pentru sezonul viitor. „Am înţeles că antrenorul a cerut dvd-uri cu toţi jucătorii însă nu ştiu cât de reprezentative pot fi acestea. Am avut şi meciuri mai slabe şi un dvd dintr-un asemenea meci nu m-ar avantaja. Eu deocamdată nu zic nimic. O să îmi văd de treaba mea, şi cu asta basta”, a mai spus Viorel Mocanu.


Spre Mediaş

Din informaţii neoficiale, se pare că Viorel Mocanu negociază în momentul de faţă cu cluburile din Mediaş şi Târgu Mureş. Vecinii medieşeni par a fi în pole position pentru a obţine semnătura constănţeanului.


Statistici

Conform site-ului numaibaschet.ro, în perioada petrecută la CSU Sibiu, Viorel Mocanu a avut o medie de 4.7 puncte pe meci, 3.7 recuperări, 0.7 pase decisive şi un procentaj de 38.3 la aruncările din acţiune. În ultimul sezon, Viorel Mocanu a jucat în 22 de meciuri, cu o medie de 16.6 minute jucate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu