Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 1 septembrie 2008

Batman revine

Conversatie pe mess:
Don Leoncio: fi atenta faza
Don Leoncio: intru intr-o buda ecologica sambata pe la 5 dimineata
Andrada: mama frate deci asta ai in avatar???
Don Leoncio: si dupa ce mi se obisnuiesc ochii cu intunericul, intreb speriat: "Batman?"
Ca sa nu oripilez cititorii mai sensibili ai blogului, nu pun poza pe prima pagina. Dar cei cu stomac tare, o gasiti aici
Don Leoncio e motociclist si membru in clubul Dac Motors. Deci are stomac tare :))

9 comentarii:

  1. te ocupi de toate cacaturile pe blogul tau. grqaoznica poza

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca termenul corect e "de toti cacatii".

    RăspundețiȘtergere
  3. ma gandeam eu ca baietii vor fi primii cu clickul...

    RăspundețiȘtergere
  4. mama mama=))))
    s-a scapat...cred k a facut floshc =))))) tot odata

    RăspundețiȘtergere
  5. bryluleee nu esti normal!!!!! sa mor io daca nu ma gandeam la o chestie scarboasa dar asta le-a intrecut pe toate!!!!! si tocmai ma pregateam de cina!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. sa nu zici ca nu te-am avertizat... ce-ai avut la cina? :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow! Cat de celebra a ajuns poza asta. Am primit comentarii de genul "esti un artist". Modestia insa ma obliga sa subliniez ca as fi fost un artist daca opera imi aprtinea. Eu doar am imortalizat creatia cuiva care nifloreste de doua ori pe an ca liliecii! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. daca opera ti-ar fi apartinut, nu cred ca gaseai suficient furazolidon prin farmacii. oricum, conversatia e sarea si piperul... :))

    RăspundețiȘtergere