Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 2 septembrie 2008

Fifa 2009, in curand


Am un loc de munca meserias. Cand e de munca e de munca, dar si cand e de distractie, pai e de distractie. Deobicei, dupa ce terminam fiecare ziar, ne relaxam cu un joc in retea. Intr-o vreme jucam Cossacks ca apucatii, pana nevestele erau cat pe ce sa divorteze ca ajungeam acasa tot pe intuneric. Dura mult de tot un joc, vreo ora sau doua. Dupa care am inceput sa jucam Half-Life si apoi Counter Strike. Ne-am plictisit si de astea doua. Si ne-am apucat de Fifa, meciuri tur-retur, campionate, tot tacamul. Deocamdata jucam Uefa Champions League, dar in curand o sa apara Fifa 2009 si probabil o sa schimbam registrul. Poate la 2009 mai castig si eu din cand in cand.
Jocul Fifa 2009 va fi lansat in Europa de abia in 3 octombrie. Dar atunci va fi lansat in toate variantele posibile. Pe PC DVD-ROM, pentru PlayStation 3, PlayStation 2, pentru varianta portabilă, pentru Xbox 360 şi pentru Wii şi DS. Iar din zvonurile care circula pana acum se pare ca e mult mai interactiv decat variantele anterioare. Iti vei putea crea proprii jucatori, care daca vor confirma (cum spune limbajul de lemn din domeniu) vor ajunge la nationala, dupa care vor trage pe nas niste cocaina, dupa care vor fi suspendati, dupa care bla-bla-bla, glumesc... Se anunta un joc destul de interesant pentru impatimiti. Si urmatoarea mea investitie va fi intr-un PlayStation. Ca ma dor ochii de la monitor :)). Daca vreti sa vedeti trailerul de la Fifa 2009, un pic mai jos.

Foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu