joi, 20 noiembrie 2008
Servicii în anul 2008
RDS&RCS este locul în care nesimţirea şi-a dat mâna cu incompetenţa. O companie care ar putea deveni liniştit studiu de caz pentru OPC, la orice oră din zi şi din noapte. Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor, domnilor şi doamnelor RCS-işti, dacă, din întâmplare, n-aţi auzit de această instituţie. Să o luăm cronologic. Primul abuz a fost înlocuirea Telesport din grila de programe cu GSP-ul proprietate personală. S-a făcut fără nicio notificare către clienţii care, poate, urmăreau acel program. Apoi, serviciul DigiMobil. Că e sau nu avantajos, nu pun acum în discuţie. Ştiţi că DigiMobilurile se lasă chiar şi la vecini? Care semnează în numele proprietarilor şi îi obligă la o prelungire cu doi ani a contractului de telefonie? O înşelătorie curată. Încercaţi, de curiozitate, cei care nu v-aţi lovit de flegma casierilor şi serviciilor de „relaţii cu publicul” din filialele sibiene, să puneţi în discuţie o problemă. Priviri ironice, explicaţii arogante care niciodată nu îţi oferă o soluţie. RDS&RCS s-a transformat într-o maşină perfecţionată de înşelătorie. Îţi oferă informaţii doar pe jumătate pentru că doar banii tăi contează. Tu, du-te dracului!
la
08:55
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
zici bine, moshule:)
RăspundețiȘtergere