Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

vineri, 1 august 2008

Acum ori niciodata

O sa incerc sa schimb tema blogului. Cu una luata de pe net, care sa nu ma mai plictiseasca, cum face asta actuala. Daca iese au ba, om vedea in vreo doua ceasuri. Pana atunci, Dumnezeu cu mila. Tineti-mi pumnii... ca poate dau o chifla si abandonez blogosfera :))

Edit Am obosit. Ma dor ochii de la albul ecranului. Continui cu el pe weekend. Pana luni e functional. Basca faptul ca ma asteapta cateii cu mancarea. V-am pupat...

12 comentarii:

  1. Schimba fontu la titlu si motto. Fa-le roz pampon.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu se poate. ca ma omoara shoricika de nu ramane singura din blogosfera cu blog 110% roz

    RăspundețiȘtergere
  3. arata bine. nu stiu ce-i poza aia din header dar...

    RăspundețiȘtergere
  4. ii o poza albastra, in primul rand, ca sa se potriveasca cu tema. in al doilea rand e Budapesta, da nu mai zi la nime, ca acu vreo saptamana m-am luat de maghiari pe cilea. sa par si io consecvent. :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nno, una-i Budapesta, alta-i ungurienii nostri de pe-aici.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce cauta hungurii la matale pe blog, maica? Nu ca noi am avea vreo panorama de asta...:))

    RăspundețiȘtergere
  7. pai daca numa hungurii au cer albastru si dunare albastra, ce sa fac? incerc sa caut ceva pe albastru prin delta, sa pastram tenta romanista. ca cibinu-i galben si ceru-i gri pe cilea pe la noi.

    RăspundețiȘtergere
  8. da sarmisegetusa ce-avea, bre? :P

    (nunu, ai legătura :))) )

    RăspundețiȘtergere
  9. stiam ca-i budapesta da n-am vrut sa te dau de gol, vroiam doar sa schimbi poza. vad ca ai facut-o singur :)

    RăspundețiȘtergere
  10. M-am uitat si eu zilele trecute la template-uri pe 3 coloane. Nu erau nici roz, nici frumoase si nici cu Minnie Mouse, asa ca m-am resemnat. Dupa mi-a spus cineva ca pot schimba eu culorile. Ce interesant...:P
    Asta al tau arata bine, doar poza nu te reprezinta. Mai sapa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa nu uit: daca tot faci curatenie, mai arunca si tu bannerele expirate - FITS a trecut, Galeria Nationala nu isi mai are rostul...Ma gandesc daca sa il mai tii pe ala cu Sibiu Standard...

    PS: Damn I was mean! Mi se trage de la un Cosmo...roz si el!

    RăspundețiȘtergere
  12. adela, de la tine nu ma asteptam sa bagi zazanie in familie. da` te tin io minte... o tin pe Mura nemancata vreo doua zile. nu ca s-ar satura cu tine.

    o blonda mean, asta vezi mai rar. azi maine se inchide si cosmo, atunci sa te vad. o sa ramai singura pe lume :)))

    RăspundețiȘtergere