Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 26 august 2008

Da, am aruncat cu rosii


De genul meu sunt om pasnic. Nu-mi place sa ma cert si sa fac scandal. Prefer sa fiu eu ala care lasa de la el in loc sa-mi vars nervii. Mai ales daca e vorba de un loc public, strada, magazin, etc. Ma fac ca nu ii vad. Asta e mai simplu. Problema e cand trebuie sa ma fac ca nu ii aud. Aici e mai greu. Daca ochii ii mai poti inchide, pavilioanele nicio sansa. Si esti cam frik sa mergi pe strada cu degetele in urechi. Sau sa dormi, cum am incercat eu aseara. Pe Mihai Viteazu, aseara a fost batjocura batjocurilor. Motociclete turate la maxim, frane pe la treceri de pietoni si totul a culminat cu un claxon de TIR exact la 1 si 20. Evident, nu putea sa treaca de un parlit care parcase pe banda a doua ca sa isi ia un sanvis de la Trans Agape, desi avea loc de parcare cinci metri mai in fata. Am incercat dopurile de urechi. Am dormit patru zile in Sala Transilvania cu mingea de baschet batuta incontinuu dar acasa n-am reusit. Le-am aruncat pe masa ciufut din cale afara. Noroc ca erau doua episoade amuzante din Anatomia lui Gray. La 1:45 n-am mai rezistat. Doua paragladine locale, atat de neinteresate de cifra cinci incat s-au oprit la patru clase isi acordau corzile vocale dupa un anumit Alex. Probabil un baiat destept din moment ce nu le raspundea. Aleeeeeex, Aleeeeex, hihihihihihi, Aleeeeex, Aleeeeeeex. Pai futu-va mama voastra de patachine. Am deschis frigiderul, am luat cea mai stropsita rosie si am aruncat-o pe geam la un metru de blonda. Ca bruneta era mai desteapta si statea la ascunzis. Curios, a functionat. S-a facut o liniste de mormant. A pizduit ceva printre dinti, s-au suit in taxi si duse au fost. Singurul meu regret a fost ca n-am folosit o punga cu apa. Barem sa tina minte. Dar mi-am cumparat un sul de pungi. Le tin la capul patului, just in case.

12 comentarii:

  1. BRAVOOOO!!!!!!!!!!!!!!!! Dă cu roşii...dă cu apă...dă cu ouă...

    RăspundețiȘtergere
  2. excelent :))
    fara nici un apropos :D , si prin faptele noastre se vede de ce cei mai mari si jmecheri nu patesc niciodata nimic, doar cei mici si neinsemnati sunt atacati si condamnati.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Nu esti normal. Strici rosile pe toti prosti? Eu am aruncat cu ceapa dupa manelarii din fata blocului. Ciudata, la mine nu sa facut liniste ci a inceput o adevarata nebunie, idiotii incercand sa gaseasca pe cel care a aruncat ceapa. Normal ca nu m-au gasit :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @tudor: chestia asta mi-o reprosez tot timpul, ca n-am destul tupeu. ar fi trebuit sa cobor si sa le dau doua palme. asa, in chiloti si cu slapii in picioare.
    @dugy: ceapa e periculoasa, daca le spargeam dracu capetele. rosiile sunt moi si nu lasa urme. la fel, nici apa.

    RăspundețiȘtergere
  5. daca vrei, iti fac un stoc de pampersi folositi de la fiica-mea! Aia cu caca sunt cei mai buni! Cine are copii mici stie ce iz placut au...

    RăspundețiȘtergere
  6. Uneori mi-ar place sa fie voie sa ai pistol acasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha ha ha.
    Tare faza cu "just in case..."

    RăspundețiȘtergere
  8. pampersi??? oricand. sau pot sa arunc cu un mop plin de pipi de la Uratzica.

    adspediaro: pistolul e un pic cam mult. daca il folosesti nu mai au timp de remuscari. asa, pana spala rosia, cacatul sau pipilicul tot se gandesc de doua ori inainte sa il urle pe Aleeeeeeeex

    RăspundețiȘtergere
  9. Uneori mi-e si mie ciuda ca nu am mai mult tupeu,dar uneori chiar nu mai rezist nici eu la anumite faze. Oricum, bine le-ai facut! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. :) iti place zgomotul de tren? suierul locomotivei? :) daca da, enjoy! te muti la locul potrivit! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. da ce caita tirul pe mihai viteazu ? :)) din cate stiu, nu au voie pe acolo :|

    RăspundețiȘtergere
  12. ai un stil tare cand povestesti :)) bine le-ai facut cu rosiile alea dar daca ai si pungi o sa fie bestial. sa filmezi momentele sa ne amuzam si noi.

    RăspundețiȘtergere