Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

miercuri, 6 august 2008

Proteja-mi-ai datele

Sa mai zici ca romanii nu au simtul umorului. Ia priviti acilea titlu de spam..
CAT DE SIGUR CREZI CA SUNT PROTEJATE SI STOCATE DATELE TALE???
Poi, dupa ce matale imi trimiti un mail pe care nu l-am solicitat, cu o oferta care nu ma intereseaza, fara sa ma intrebi daca am 30 de secunde de pierdut pentru prostiile voastre, ma gandesc ca nu-s prea bine protejate datele mele :)))) ca daca ar fi, acum n-as avea ce sa mai spun. Pentru ca nu as fi primit acest mail, nu?
XXX Solutions ofera o solutie avantajoasa din urmatoarele puncte de vedere: securitate, mobilitate, cost. Colaboratori unici in Romania cu o mare companie din Canada, in sistem de franciza, suntem ofertantii unui pachet de stocare a informatiei patentat. Protejarea datelor, de acum, se poate realiza printr-o solutie unica. Tot ce ai nevoie este un memory stick USB pentru conectare si de serviciile noastre.
Cu prietenie,
Alina Pruteanu, referent relatii cu publicul
alina@blablabla

Pe bune ca sunt amuzanti. Sau probabil s-au gandit ca daca isi incheie mesajul asa de touching gasesc vreun prieten fraier care sa puna botul.
Alina, draga mea prietena... intreaba-ma daca am un stick USB =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu