Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 4 august 2008

Catre Maiden


Azi iau iar la pas drumul Bucurestiului. Din nou, pentru a-mi indeplini un vis din tinerete. La Metallica am fost. Azi, peste cateva ore, o sa stau fata in fata cu Iron Maiden, evident, din sectorul A, in fata scenei, cat mai aproape de superscena cu care au venit de la Bucuresti. Scena adusa pe Cotroceni a fost folosita in turneul Powerslave prin anii `90. Asa ca, cel putin la capitolul asta, va fi mai fain decat la Metallica. De abia astept sa ajung din nou pe stadion. AC DC, U2 si dupa aia pot sa mor fericit.

P.S. Care nu v-ati dat inca cu parerea, pliz do

2 comentarii:

  1. si ma zgariu pe ochi... m-am uitat pe setlist si sunt numa piese de pe albumele vechi. Distractie placuta, eu o sa ascult concertul prin telefon (mi-am facut un obicei din a asculta concertele din Bucuresti la telefon :| )

    RăspundețiȘtergere
  2. ahh imi placea si mie maiden in tinerete. stiam sa cant fear of the dark si cred ca inca mai stiu putin la chitara. distractie faina :)

    RăspundețiȘtergere