Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

joi, 28 august 2008

Blogger, you suck!!!

Sunt convins ca am fost victima unei conspiratii pusa la cale de Baumax, RDS si Google. Astia s-au inteles cat am fost plecat in concediu sa ma faca cu capul. Ghinionul lor. Pe aia i-am dumnezeit, pe astialalti i-am bestelit, acu pe Gugheli. YOU SUCK, mai baieti. Ma rog de voi de o saptamana sa ma ajutati cu cacaturile alea de poze ce au invadat fotoblogul si voi nimic. Am ajuns prin toate forumurile de discutii si tot degeaba. M-ati lasat de izbeliste. No, fratilor, intre timp s-a inventat downloadul. Drept ca m-am chinuit vreo doua ceasuri sa gasesc o tema incarcabila si in acelasi timp interesanta ca aspect, dar am reusit.
Si am urcat pe fotoblog primele poze din seria Delta Dunarii, episodul I, "Oamenii Dunarii". Urmeaza multe altele, pasari, peisaje, umbre si lumini... vin toate in curand acum ca l-am pus pe picioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu