Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

vineri, 1 august 2008

Si imi vine sa ma iau cu mainile de cap…

… cand ma gandesc ca duminica iau iar la pas drumul Bucurestiului. Imi place sa conduc si daca as putea, m-as plimba cu masina prin toata tara. Din pacate, nu prin tara asta. Drumurile si aglomeratia imi taie orice pofta de turism rutier. Ma credeti ca am trecut pe Valea Oltului de zeci, poate sute de ori, si n-am apucat niciodata sa savurez peisajele zonei? Mai trag din cand in cand cu ochiul spre stancile de pe malul opus ca sa pun o frana ca-n filme ca am ajuns prea aproape de TIR-ul din fata sau ca vine vreun idiot intr-o depasire sinucigasa. Ce mi-e mie sila de Bucuresti, dar de drum mi s-a facut si mai sila. Mai ales cand stii ca te asteapta concertul Metallica sau, cum e acum cazul, concertul Iron Maiden. Cand ne-am dus la Metallica, am luat-o ca ciumetii. Cel mai bun drum e cel pe care il stii. Drept urmare, din Valcea am luat-o spre Dedulesti (locul ala cu cei mai buni fosti mici din Romania). Pai n-ati vrea sa auziti ce pizduieli am tras prin masina. Ne-a luat mai bine de un ceas sa urcam cacatul ala de deal, si sunt convins ca altii au muscat-o si mai si. La Pitesti alta jumate de ora pierduta la intrare si ma mai mir ca a consumat masina 10 litri la suta pe autostrada. Pierdeam concertul. Dar la intoarcere ne-am luat inima in dinti. Si din Pitesti am carmit catre Curtea de Arges. 10 kilometri in plus, doua ore in minus. Drum ca in palma. Incercati-l ca merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu