Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

miercuri, 27 august 2008

Ai dracu cu RDS-ul vostru


Daca mi-e greata de ceva imi e de acriturile din spatele tejghelelor. Mai ales alea de la relatii cu publicul. Jur pe rosu, verde si pe papadia din fata blocului ca muierile astea si-o cauta. De fiecare data cand ma vad fata in fata cu o poama acra de genul asta imi imaginez cum ma intind peste tejghea, ii bag mana in coafura facuta la macelaria in colt si testez rezistenta tastaturii pe care o are in fata pana ii ramane pe frunte urma de la Escape. Pai futu-va mama voastra, ce dracu inseamna pentru voi relatii cu publicul???? Dati dracului relatii publicului nu va scuipati veninul acumulat din frustrarile conjugale.
Ma duc la RDS-ul de pe Mihai Viteazu. Cu o problema banala. Am cumparat un Digi de la cineva acu trei ani si vreau sa il mut pe numele meu. Cand m-am mutat de pe Axente Sever am facut o cerere de suspendare, am semnat-o, am primit numar de inregistrare, p...a de la ghiseu mi-a zis ca e ok, am plecat cu sufletu impacat. Din mai anul trecut, nici o vorba de la erdesisti. Azi ma duc la ei. La acritura blonda de la contracte DIGI. Ii explic situatiunea. "Mda, se poate, buletinele". Mai lipsea sa manance seminte ca Margelatu. "Vi-l trec pe nume, dar prima data platiti restanta". Io, ca tot prostu stiut cu acte in regula dau sa-i explic frumos ca e suspendat din mai anul trecut. "Nu-mi spuneti mie ca e suspendat daca eu va zic ca nu e". Palidele mele tentative se izbesc de un zid de fier-beton. Un "te-n aia matii" in gandul meu si scot portofelul sa achit cei 56 de lei restanta. Cand sa batem palma sa facem schimbarea de nume descopera patachina niste penalitati. 1% pe zi?????? WTF. Ordinarii au tacut malc, n-au zis nimic aproape un an de zile, m-au lasat in prostia mea de roman cinstit sa cred ca vorba-i vorba si cererea-i cerere si au adunat bani la tescherea. Primul gand a fost sa smulg oala de pe casa si sa i-o fac guler. Ma harai cu ea, ii spun ca nu platesc penalitati, ea-si sugea o masea. Noroc ca-mi aduc aminte de vena de la tampla, o frumusete de vena care nu merita sa o sparg pentru o pista ciufuta si ingamfata. Scot doua milioane, i le dau, "no, fa-ma propretar". "Pai nu pot fara cartela. Si te costa 30 de lei". Aveam doua variante: sa-i mut una sau sa ma pufneasca rasul. Om pasnic, nu mi-am permis, desi si-o cauta, oai de capul meu cum si-o cauta. "Ma cac pe RDS-ul vostru", m-am intors si am plecat. Maine ma intalnesc din nou cu iubirea mea. Oare ma taxeaza la minut sau la 30 de secunde?

Foto

14 comentarii:

  1. Da' tu chiar ti-ai batut capu' cu aia? Ai nevoie de DIGIU-u' ala asa de tare si asa de urgent? Ai facut cerere de suspendare, ai predat-o sa si-o scoata de unde stiu ei si sa nu te puna la plati de aiurea! RDS-ul sunt experti in scheme de astea! Cu ei nu se discuta cu scos banii din buzunar, ca daca ai scos o data, te-ai ars... E ca atunci cand intri in satra de tigani sii ii dai primului puradel un leu...Dupa aia sar toti si nu mai scapi.
    Bun cat e gluma, e panarama, dar du-te si zgaltaie-i tare. Sa vezi ca isi aduc naibii aminte si de cererea de suspendare.
    Eu m-am trezit cu factura de la ei pe trei luni plus penalitati incepand cu fix un an dupa suspendae contractului... Nu te lasa asa usor!
    Go get'em!

    RăspundețiȘtergere
  2. berlinschi, esti un mare idiot daca ai scos bani din buzunar. Sfat: cauta toate adresele de rel cu clienti de la rds, io promit ca iti fac rost de ceva adrese de la managerii de pe acolo si da-le un mail din acesta. Fara expresia „pizda de la ghiseu" dar in care sa curga veninul din tine sarpe cu clopotei ce esti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alt post cu prietenii mei de la RCS&RDS! Eu sunt fan! Ii injur la fiecare 24 de ore! De obicei, ii si sun si le spun cum sta treaba cu 'izda ma-sii de internet si televiziune de rahat!

    RăspundețiȘtergere
  4. dragul meu, la ce-ti trebuie tie digi? ai variante kklau! dupa preluarea crd-ului de rcs m-am trezit ca rcs-ul refuza sa-i mai platesc din contul curent si ma obliga sa stau constincios la cozile kilometrice de la caseria de pe scoala de inot. dupa cateva luni au venit si s-au apucat sa sparga(fara nicio autorizatie sau accept al asociatiei de proprietari)plafoanele de pe casa scarii desi blocul era prevazut cu traseu interor de cablu. m-am revoltat atunci si am fost amenintat ca voi ramane fara cablu. am ales atunci solutia maxtv. nu regret nici azi aceasta optiune. la noua locuinta constructorul a incercat sa ne bage pe gat rcs-ul. l-am refuzat politicos. vecinii am vazut ca au ales si ei alte variante. suntem mai linistiti! asa ca baga-ti ceva in rcs-ul si digi-ul lor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Experienta mea cu RDS-RCS... am vrut sa-mi fac abonament de net la ei. Fostul proprietar al imobilului pe care l-am cumparat avea o datorie la ei. Datoria era mai veche de 3 ani, deci prescrisa, irecuperabila. Mi-au conditionat incheierea contractului de recuperarea datoriei de la vechiul proprietar. Le-am arata contractul de vanzare-cumparare al imobilului explicandu-le ca vechiul proprietar nu mai are nicio treaba cu imobilul respectiv si ca e vorba de un contract cu un nou client. In plus, le-am explicat faptul ca datoria e prescrisa. Nu au vrut sa-mi faca contract. Acum banii mei intra in contul unei alte companii. Niste idioti. Prea putin spus.... de fapt, niste retardati.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) acest lant de comentarii devine condica de plangeri anti RDS, deci anti-reclama...eu zic sa mergi la orice concurent al RDS, ca deja ai un punct in plus la ei...

    RăspundețiȘtergere
  7. deci erdeeshii si-au facut prieteni peste tot. singura mea problema a fost ca am dat 2 milioane pe antena si receiver la momentu respectiv si n-as vrea sa ii arunc pe fereastra. plus ca sunt multumit de cum merge... as fi putut, totusi, sa-mi bag picioarele in ei. data viitoare...

    RăspundețiȘtergere
  8. Mă brilu, tu eşti tot mai violent. Pe ăstea le păruieşti, în piţipoance arunci cu roşii, la ăia cu urşii din Braşov vrei să le crăpi capul... Şi IO sunt hitleristă?!?!?! :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. o, dar draga mea, eu sunt pita lui dumnezeu pe langa tine. iti arat cel putin 50 de pitipoance care ar prefera sa ia o rosie in cap decat sa asculte morala ta. eu sunt violent fizic, urmele lasate de mine dispar, cucuie, vanatai, sos de rosii. ale tale raman pe vecie infipte in cel mai indepartat colt al creierului.
    si, cel mai bun exemplu, uita-te la ion. atata l-ai bestelit si l-ai criticat de a ajuns sa-ti dea dreptate. ioooooon!!!!! intelegi ce vreu sa spun?

    RăspundețiȘtergere
  10. berlinchi, eu ma raliez la opiniile pertinente ale adelei, nu ii cant in struna. Violenta este un fenomen care te caracterizeaza.

    RăspundețiȘtergere
  11. tu ar trebui sa stii cel mai bine

    RăspundețiȘtergere
  12. frate, nu inteleg de ce iti bati capul atat cu ei? de ce nu renunti la digi-ul lor de tot rahatul? te cam lasi calcat in picioare dupa cate vad. chiar iti pregatesti banii pt urmatoarea intalnire cu "iubirea" ta :))) eu zic sa te duci cu toti banii la tine, eventual sa mai si vinzi ceva pt a avea mai multi, ca astia pana nu iau si pielea de pe tine nu se lasa :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. fugi cat mai poti! cauta un provider serios, nu rds-ul. cred ca orice varianta, in cazul de fata, e mai buna. m-ai facut sa-ti simt toata furia. o uitasem :) eu am renuntat de 5 luni la ei si sunt mult mai linistita acum :)

    RăspundețiȘtergere