Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

vineri, 29 august 2008

Cacanarilor

 
Sunteti niste cacanari. Da, voi astia cu uniforme albastre si camasi albe scrobite care ati pus coada la pruna cand v-au dat girofare si portavoci. Voi astia care impartiti dreptatea numa cand si cum vrea muschiu vostru. Vajnicii politisti sibieni se inghesuie care mai de care aproape in fiecare dimineata pe Mihai Viteazu sa dea amenzi la oamenii care se grabesc la lucru si nu mai trec pe trecere ci pe scuarele de care e plin bulevardul. N-am nicio problema cu chestia asta, inteleg ca legea e lege, dar faceti-o lege pentru toti. Ia priviti cum 5-6 tineri trec strada prin loc nepermis de fata cu cele doua echipaje de politie, care probabil dimineata au venit si-au inceput iar sa imparta amenzi la cei care trec pe acolo. Nu va crapa obrazul baaaaaaa???
Plus ca, stiti povestile mele cu bulevardul pe care INCA locuiesc. Scandal, zgomot, claxoane, pizduieli, tot tacamul. Ia uitati-va la masina asta parcata ilegal tot langa cele doua echipaje de politie. Altminteri stiu sa foloseasca portavocea si sa urle la 2 noaptea „mutati masina din acest loc”. Acu, dintr-o data au uitat. Lasa, ca va stric io linistea, cum mi-o stricati si voi mie. Va bateti joc de uniforma aia, de aia va ia toata lumea in balon, ca nu va duce capul.

4 comentarii:

  1. am incasat si eu o amenda tot pe acolo, tot dimineata la prima ora. La ora 7 asta stateau la panda sa vada cine trece pe langa trecere

    RăspundețiȘtergere
  2. Un pampers cu caca! Vineeeeeeeeeeeee! Direct pe uniformele scrobite ale domnilor politisti care functioneaza in interesul cetateanului!

    RăspundețiȘtergere
  3. ca masinile lor tare legal erau parcate. si lor le-a fost foame? asa patruleaza politia romana? prin fata casei mele nu am mai vazut noaptea o masina de patrulare de cand am implinit 18 ani.
    p.s. si eu am luat amenda pe m. viteazu ca am trecut pe langa trecerea de pietoni.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ieri am vazut si o cate parale face politistul roman! Eram oin masina cu taica-mio si veneam acasa si pe la Real in fata noastra un audi parca, model mai vechi cu numere de Arges. Ajungem la sensul giratoriu, sa intram in Selimbar si ala din fata nostra nu dadea niciun semn, nu semnaliza nimic.Se incadreaza si face dreapta spre Selimbar, tot fara sa semnalizeze. Il depasim si cand ma uit la sofer-surpriza! era in uniforma de politist! Ce sa mai zici? si asta sigur e una dintre cele mai mici chestii pe care le-ar putea face, ca mai sunt si altele, un ele le-am vazut chiar pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere