Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 26 august 2008

Nunta de tigani in strada

Am ramas crucit aseara la stirile de 11 cand am vazut asta. Prima data am crezut ca e o gluma pana au inceput sa curga imaginile. O hoarda de tigani au blocat cateva ore in sir o strada intreaga din sectorul cinci. Dap, numai in Bucuresti se putea intampla asa ceva. Eu zic ca erau cel putin 200 de oameni adunati la un loc, cu mertanele si limuzinele de rigoare. Si, evident, cu maneaua urland sa sparga geamul. Ce mi s-a parut foarte ciudat a fost faptul ca Primaria sectorului le eliberase o autorizatie pentru nunta asta in aer liber. Bine, s-au pisat pe ea autorizatie. Pentru ca era eliberata pentru o alta strada si pentru un cort de 10 metri patrati. Nicidecum pentru imensitatea aia de cort in care s-a adunat tot tribul. Vecinii terorizati au sunat la politie. Si pana nu i-au amenintat politistii cu mascatii nici ca au spart petrecerea. A, si am vazut ca au avut si invitati de Sibiu. Un Mertan alb cu numar SB 06 TIF. Cum naiba se poate intampla asa ceva in Romania anului 2008? Pricep ca abundam in nesimtiti, dar astia au sarit cinci cai, nu unul singur. In mijlocul intersectiei??? Si ce dracu de placere ai la o nunta de asta? Sa vina limuzina sa te tranteasca pe asfalt incins in rochia de mireasa? Verificati-va rotitele, ca sigur nu se pupa una cu alta si dau in gol. Pana la urma, ca la mascati le stiu de frica, au spart gasca. Si mirele a pus-o de doua dosare penale, asa, sa-si inceapa casnicia cu patru ani la mititica. Ce penali.

6 comentarii:

  1. Atata vreme cat vorbim despre tigani,nimic nu trebuie sa ne surprinda.Locuiesc in Rahova,le-am vazut pe toate pt. ca am locuinta spre bulevard,ziua e mai liniste decat noaptea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Atata vreme cat vorbim despre tigani,nimic nu trebuie sa ne surprinda.Locuiesc in Rahova,le-am vazut pe toate pt. ca am locuinta spre bulevard,ziua e mai liniste decat noaptea.

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca-i groaznic sa traiesti intr-o zona de asta. am mai vazut pe prima un reportaj, tot aseara, cu un cartier rezidential ce are in centru un bloc neterminat in care se aciuiesc tiganii noaptea. s-o dus dracului tot rezidentialul din cartierul ala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca te revolti putin, iti sar in cap diferite organizatii cum ca discriminezi. Daca nu le-ar fi dat autorizatia aia fantoma, ar fi fost din nou discriminare a etniei. Asta e Romania si scarbele ei. In cursul zilei de azi cel mai probabil o sa scriu si eu ceva, dar la modul general. Sa vedem cine si cum imi sare in cap, cum am patit si mai demult cand am scris despre cazul jurnalistilor de la rtl klub.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce discriminare, ba frate. da mai da-i in pizda mamii lor. asta a ajuns un leit-motiv al romilor, sa se planga ca sunt discriminati. si cand colo se bucura de mai multe drepturi decat noi

    RăspundețiȘtergere
  6. lasati figurile de fasolari dreacu dak era maria ciobanu acolo vaplacea nuuuu

    RăspundețiȘtergere