Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 12 august 2008

Eu, Rudolf renul

Din cand in cand, pretenu Ghisoiu isi bate banana de mine. Da` nu asa... la modul cel mai grosolan. Ma inchide in vastul lui birou, imi da doua cafele d-alea ca pentru elefanti, de-mi tremura mana, piciorul si coardele vocale, dupa care imi planteaza un microfon in fata si... da-i bice. Singura mea consolare e ca nu sunt singurul chinuit in felul asta. Si juma de ceas ma pune sa zic aceleasi 20 de cuvinte, pana-i suna lui bine la urechea de expert. Adevaru-i ca omu are un skill si cu ala imi inchide gura. La el e ca la doftor. Stie dintr-o privire sa-ti zica ce-i bine si ce-i rau. De fiecare data iese spectacol. Cum ideile sunt super interesante, spoturile ies pe masura. Dar asta parca e za best of za best. Ma frend m-a pus acilea sa fac pe renul Rudolf. Nu va povestesc, ca n-are nici un farmec. Ia ascultati acilea pe Burebinski, marele ucenic al Mosului Craciun.


Rudolf renul
Asculta mai multe audio Divertisment »
P.S. L-am ascultat inca o data. M-a pus sa zic multumescul ala de la sfarsit de vreo 50 de ori. Multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc, multumesc

3 comentarii:

  1. Foarte tareeeeeeeeeee! Numai buna pentru sfarsit de zi de munca....

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot eu. L-am ascultat de vreo douazeci de ori. "La banca de jucarii" suna absolut fantastic... Bune cafelele alea pentru efecte speciale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu "muluţmesc"-ul ăla te-ai antrenat numai bine pentru Generalul Pu :)))

    RăspundețiȘtergere