Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

joi, 31 iulie 2008

Poveste de vacanta

Deobicei nu ma prea atrag concursurile astea online (mai putin ale X-ului) dar asta mi se pare interesant si seamana cu ce scriu eu deobicei pe blog. Intamplari. Marius a lansat un concurs de vacanta, o poveste scrisa pe blog din vacanta fiecaruia.
Stand bine sa ma gandesc mi-am dat seama ca e foarte greu sa aleg una dintre povesti. As putea sa va spun pe larg cum ne-au calcat hotii in Turcia. Sau in Italia. Dar asta parca e mai amuzanta, tocmai pentru ca nu mi-o amintesc.
Acum patru ani (sau trei, Adela, reimprospateaza-mi memoria) am fost cu gasca in vacanta in Grecia. Una dintre vacantele pe care nush cum naiba le gasesc. O saptamana, 49 de euro si un milion de lei vechi, transport si cazare. De cand mi-am anuntat sugubasii prieteni au inceput scenariile. Ca ar fi bine sa ne pastram rinichii cat mai curati ca va trebui sa platim cu ei cazarea. Ca autocarul sigur are numarul B-01-TUN. Si cate si mai cate. Oricum, saptamana a fost super. Insula Thassos e superba, cu niste plaje cum eu inca nu am vazut. Primul lucru, ca orice profesionisti in vacanta, am cautat un birt. Primul gasit, primul ales, o saptamana nu ne-am miscat de acolo. Baruletul de pe plaja, condus de doi frati australieni, campioni la halbere si alte sporturi de implica rinichi de fier si ficat de otel, foarte frumos. Bere buna, cocktailuri la shot (incercati B52... e genial). Ne-am imprietenit la cateva zeci de beri si in ultima seara, le-am cerut permisiunea sa facem un chef la ei in taverna. Ca era exact ziua mea. Noi am venit cu o sticla de whisky, ei au plusat cu una de tequila. Eu am cerut B52-uri pentru toată lumea, ei au scos un cocktail din retetar. Beutura de la care pleaca toata povestea se numeste Flaming Lamborghini. De ce, am aflat 10 minute mai tarziu. Si contine asa... 30 de votca, 30 de gin, 30 de tequila si 30 de rom alb. Langa pahar vin un shot de lapte si un shot de blue curacao. Tariile se aprind cu bricheta si totul se bea cu paiul, dintr-o sorbire. Cand am ajuns la mijlocul paharului, barmanul a turnat peste cele doua shoturi. Daca pana la momentul ala am inteles partea cu Flaming, dintr-o data m-a luminat si Lamborghini-ul din coada. Zici ca te loveste un Lamborghini. 30 de minute am fost ca Lance Armstrong, neobosit. Dupa care, urmatoarea amintire e de a doua zi, cand m-am trezit in pat. Am reconstituit noaptea din fotografii si povestile pretenilor, care nici ei nu erau cu mult mai treji. Am facut baie in mare la peleul gol. Daca nu era Popeasca, intram si in bar asa. A venit politistul zonei sa ne roage sa coboram volumul. Am o poza cu el, de dupa cap, in timp ce il combinam sa bea un shot de tequila. Am fost la un pas sa daram tot frigiderul cu inghetata. Din cate am auzit, m-am distrat de minune :). Singurul lucru de care sunt sigur... cand am ajuns in Romania, inca eram beat.

13 comentarii:

  1. Păi cred că încă eşti beat de la Lamborghini-ul ăla, de nu-ţi aminteşti ordinea vacanţelor :P Da, brilinschi, sunt PATRU ani de-atunci, ar fi cazul să-ţi revii :D O zeamă de varză, ceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. stai tu linistita, ca mi-a trecut de mult. ordinea o tin minte foarte bine. 2008 Italia, 2007 Tunisia, 2006 Turcia, 2005 Grecia. Prin urmare, matematic sunt trei ani, logic sunt patru. Patru vacante, patru ani. Sfatoaso :P Te mai miri ca te bate lumea pe strada :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu daca e aceeasi bautura dar tot asa se bea "ceva" in la culture cafe (casa luxemburg). reactie asemanatoare a avut si cea care a baut-o deci treci pe acolo si vezi daca e la fel.

    RăspundețiȘtergere
  4. da` mai incearca dracu asa ceva. de data asta am fost bine supravegheat. data viitoare ce ma fac? ma trezesc in fundu gol in fata la politie =))

    RăspundețiȘtergere
  5. Flaming Lamborghini tocmai a devenit marea mea curiozitate, insulele din Grecia, nu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. paih orice experienta care implica un lamborghini nu se uita cu una, cu doua... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. da insulele ce ti-or facut shoriciko? platesc io primu lamborghini... vrei?

    experienta cu lamborghini iti zic eu ca se uita, daca n-are cine sa ti-o povesteasca

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum ca mi-am adus aminte de bautura, ma uit si vad ca puteam sa ies mai ieftin. Dadeai tu un Lamborghini. Vezi ca mie imi place pe galben, ala mic...Murcielago parca ii spune. Deh, is o clasica!

    RăspundețiȘtergere
  9. De Flaming nu-i bai. Invat sa conduc si o il calc sa faca scantei!

    RăspundețiȘtergere
  10. galben? tu mai ai si alte culori in paleta in afara de roz? :))) daca treci testul cu cocktailul fac o petitie pentru Lamborghiniuri roz, oke?

    RăspundețiȘtergere
  11. Facem cheta si mergem dupa la o benzinnarie si imi aleg singura modelul de masinutza de aia mica. Poate imi schimb mofturile si vreau Porsche :)

    RăspundețiȘtergere
  12. mofturi, mofturi si iar mofturi. io m-am gandit la altceva... gasim cortu pentru sinistrati, furam toata apa si merindele, le punem etichete roz si le vindem in mol. mere?

    RăspundețiȘtergere