Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

joi, 31 iulie 2008

4000


Si-a luat Nosferu masina si i-a dat in goarna de sa-i reseteze kilometrajul, nu alta. A bagat niste sute bune in cateva zile. M-am ras io de el, in gandul meu, pana mi-am vazut kilometrajul. Doua luni, 4000 de kilometri. Ptiu, a dracului masina, nici nu stiu cum o trecut timpu`. Desi am luat-o cu inima stransa, ca orice masina second, de altfel, pana acu si-a facut toti banii. Usor de condus, super stabila, 4maticul isi face toti banii. Are doua hibe: e prea joasa si la offroadurile care le am io in program a cam luat cateva guri bune de pamant si papa cam mult in oras. In a-ntaia si a doua. Ca de la a treia in sus devine rezon.
P.S. Nu va speriati, nu papa 14.8. Tocmai plecasem de pe loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu