Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 8 iulie 2008

De ce nu suport eu medicii


Pentru ca stiu ca au putere de viata si de moarte asupra ta si profita de acest fapt de cate ori li se ofera ocazia. Stiu ca ei sunt singurii care iti pot da alinare, insa doar cand vor ei. Nu la ora 8, cum scrie pe usa ci la 10. Cand si-au sorbit cafeaua, si-au fumat Kent-ul lung si au barfit un pic cu asistenta colegii de pe alta sectie. De ce? Pentru ca aceasta putere a lor ii situeaza deasupra oricarei legi.
continuare

Si asta nu e totul ci doar chestiuni de principiu. Cand discutam concret, situatia este si mai grava. Am o problema serioasa cu laboratoarele de analiza. La cat ma duce pe mine capul, eu vad analizele astea medicale ca pe o ecuatie matematica. Nu iti poate da decat un singur raspuns. Cel bun. Apai la Sibiu, analizele se fac exact cum si-au dat si elevii Bac-ul. Aproximativ. Am facut de doua ori un set de analize pentru o infectie in corp. Analizele de la Polisano au dat, in ambele dati, acelasi raspuns. Prezenta virusului... echivoca. Adica este, dar nu este. Un fel de cale de mijloc intre a fi sau a nu fi purtatorul unui virus. Evident ca le-am luat de bune. Nu am facut tratament, nu ne-am interesat mai departe. Cand, in sfarsit, un medic virusolog ne-a trimis la Bucuresti, la Institutul Cantacuzino pentru alte analize ne-am dat seama ca am aruncat pe fereastra cele 5 milioane pe care le-am platit pentru cele doua seturi de analize. La Polisano ne-au luat banii si ne-au dat niste analize cu rezultate gresite. Iar acesta este un caz concret, trait pe propria piele.
Am multi prieteni doctori. Nasa noastra de cununie este tot medic. Nu ii includ pe toti in aceasta tagma a nesimtirii medicale pentru ca stiu ca exista si exceptii. Insa cea mai mare parte a medicilor fac o simpla gluma din juramantul lui Hipocrate.

2 comentarii:

  1. si asta s-a intamplat la un spital particular. gandeste-te acum ce se intampla la cele de stat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel putin in cazul de care povesteam, cel cu analizele, sa stii ca am mai multa incredere in spitalele de stat. Cantacuzino este spital de stat cu rezultate incredibile.

    RăspundețiȘtergere