Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 7 iulie 2008

Pentru ei...


Daca toti oamenii ar fi ca Vali Din pacate, majoritatea sunt opusul lui. Si eu, unul, m-am saturat sa tot aud in stanga si in dreapta ca animalele ar trebui otravite, impuscate, facute genti sau manusi. Inteleg perfect faptul ca animalele fara stapan sunt o problema si ca multora le e teama de ele, ca fac galagie si mizerie. Ok, e o problema, hai sa o rezolvam. Dar intr-un mod uman.
EARTHLINGS este un documentar de lung metraj despre dependenta absoluta a umanitatii fata de animale (pentru companie, mancare, imbracaminte, si cercetare stiintifica) dar ilustreaza in acelasi timp totala nostra lipsa de respect pentru asa zisii “furnizori ne-umani”. Filmul este povestit de catre Joaquin Phoenix (GLADIATORUL), nominalizat la premiile Oscar, iar coloana sonora este asigurata de catre Moby, artistul castigator al discului de platina.
Studiind in profunzime pet shopurile, crescatoriile de pui si adaposturile de animale, precum si fermele – uzine, afacerile cu piele si blana, industriile sportului si distractiei, si in final profesiile medicale si stiintifice, EARTHLINGS foloseste camere ascunse si filmari care nu au fost niciodata aratate pana acum pentru a realiza cronicile de zi cu zi ale unora dintre cele mai mari industrii din lume, care se bazeaza in intregime pe animale pentru a obtine profit. Puternic, provocator si dand nastere la intebari, EARTHLINGS este de departe cel mai cuprinzator documentar produs vreodata despre corelatia dintre natura, animale, si interesele economice umane.
Filmul este disponibil aici

3 comentarii:

  1. am incercat si acum sa il revad dar (din nou) nu am putut...

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte socant filmul. Nici eu nu l-am vazut pana la capat, cam o ora din el am vazut, dupa care n-am rezistat. Dar trebuie vazut ca sa stim exact ce se petrece in lume.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am reusit sa ma uit la tot...am rezistat doar 15 min sa ma uit...si mi-au dat lacrimile...

    RăspundețiȘtergere