Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 28 iulie 2008

Super tupeu online

Sau cum sa faci spam si sa te minti ca esti om cinstit. Ieri primesc un mail. De la o tanti, Veronica Mitrea pe numele ei, cu un text de bla-bla, despre o agentie de turism si excursiile ei deosebite. Nu zic cum o cheama, ca atunci ii fac reclama si inseamna ca si-a atins scopul. Ce m-a distrat ieri, si astazi m-a enervat, e modul deosebit prin care tanti Vera face spam. Dupa ce povesteste verzi si uscate despre superagentia care te duce unde vrei in lume zice „Va multumesc ca v-ati facut timp sa cititi aceasta introducere”. Si isi incheie mailul: Sunt o clienta fidela al agentiei BLA BLA BLA si am dorit sa va informez pe aceasta cale despre existenta unei agentii care este cu adevarat la standarde internationale. Agentia in cauza nu are legatura cu acest mail. Gasiti mai multe detalii accesind pagina http://www.blablabla.eu. Evadeaza in propriile tale vise....... Tot mailul era compus ca link spre site-ul agentiei. Veronico... lasa vraja. Evadeaza tu de la Jilava prima data si dupa aia pove despre propriile mele vise. Add Spammer...

4 comentarii:

  1. Mai exista o optiune in cazul asta : delete direct :))

    RăspundețiȘtergere
  2. e ca alea din ziarele de anunturi... "multumesc ghicitoarei Y"

    RăspundețiȘtergere
  3. ieri i-am dat delete. azi a trimis doua mesaje. pe ambele adrese de redactie.
    la vrajitoare n-as fi comentat. ca ma blestemau :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu acum am sters acel mail si am cautat pe google sa vad daca are vreo relevanta numele de Vero Mitrea si am dat peste blogul asta :D

    RăspundețiȘtergere