Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 29 iulie 2008

Si-au trecut doi ani...


...de cand i-am pus Muierii inelul pe deget. Daca e vreo diferenta? In afara de ghiulul de pe deget si faptul ca iti dai seama ca trebuie sa devii responsabil, NU (s-apai s-asta cu responsabilul tine pana vine Metallica la Bucuresti). Inainte aveam doar griji principiale, acu-s concrete si imediate. Noroc ca Muierea-i fata faina. Zabauca, dar cea mai faina. Si merita toata aprecierea si dragostea mea pentru ca e un om cu totul si cu totul special (chiar daca asta inseamna ca isi lasa PIN-ul de la card in acelasi portofel cu cardul). Si ca veni vorba, sa va povestesc cea mai-cea mai cu Muierea, petrecuta la nunta subsemnatilor. Dupa cum ne sade bine, ca n-am suportat betoanele niciodata, ne-am luat pe varful unui deal, la Costesti, in mijlocul cetatilor dacice. Nu ca paganii sub cerul liber ci in biserica. In biserica, evident, un popa. Ca sa nu bucteze ceremonia, parintele ne intreaba inainte de primul tril cum se numesc numitii pe care ii avea in fata. Bine, o intreaba pe Muiere, in loc sa intrebe capul familiei. A se lua la cunostiinta faptul ca inainte de a deveni familia Brylynski am concubinat vreme de 7 ani de zile. Timp in care ne-am spus in fiecare zi unul altuia pe nume. Bon... Muierea zice: Simona Florina (numele ei) si Bogdan VLADIMIR, dracu stie al cui nume, ca pe mine ma cheama Bogdan si pe Nunu il cheama Vladimir Bogdan. Eu n-aud, ca eram cu ochii prin tavan. Si incepe venerabilul cu cadelnita... "se cununa robul lui Dumnezeu Bogdan Vladimir cu roaba lui Dumnezeu Simona Florina..." Pana sa belesc eu ochii si sa scutur din cap il aud din spate pe Brylynski al batran... "io, ma, pai io n-o iau pe muierea asta de nevasta, io am muiere". Ii dau un cot discret. "Tiu, pe mine ma cheama Bogdan". "Taci ma!". Al doilea cot, nu la fel de discret. Rapunsul: "Taci ma". Am lasat-o-n ale ei si in visele de a avea un barbat pe nume Vladimir. Am mustruluit-o la iesire (cica!). No, in doi ani am mai avut d`astea cu caru. Dar raman pentru cartea care intr-o buna zi tot o sa o scriem. La aniversarea de 25 de ani.

10 comentarii:

  1. Felicitari Sobieskule! La cat mai multe aniversari. F tare povestea de la nunta, am ras cu pofta! Parca iti si vad mecla :))

    RăspundețiȘtergere
  2. prea tare:)))
    cum spunea ari...cat mai multe aniversari!

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi ba. apai s-asa era cald si transpiram ca un cal, daramite cand am auzit ca muher se marita cu altul :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. in 2 ani ati mai avut d'astea cu caru? da cate nume ti-a dat? si tu... nu ti-ai pus niciodata intrebarea 'de ce'?
    ai stat mult in fata primariei cu florile alea?

    RăspundețiȘtergere
  5. sti ce as fi facut in locul tau? as fi pus-o sa iasa pe balconul dinspre pta mare si as fi mers sa-i cand romante :))

    RăspundețiȘtergere
  6. apai, multi ani inainte! Si sa faceti un Vladimir, daca pe matale nu te-a botezat popa decat Bogdan! P.S. Ar trebui totusi sa iti iei notite de pe acum pentru cartea aia, nu de alta... da' sa nu uitati!

    RăspundețiȘtergere
  7. hahaha... si dupa aia sa ma amendeze comunitarii ca disturbez linistea publica. era o surpriza "auzi, simo, crezi ca poti sa ma rezolvi si pe mine de o amenda?" :)))
    teo, notitele o sa le pun pe blog, barem sa aveti o idee despre ce-o sa scrie in carte.

    RăspundețiȘtergere
  8. OK...bun, bun, la cat mai multi ani inainte si impreuna, da' eu si cu inca vreo cativa de pe aci dupa cate vad, asteptam sa mai treaca doojtrei.
    Si toata lumea feminina din Sibiu isi tine PINu' in aceeasi poseta cu cardul?...

    RăspundețiȘtergere
  9. Pune-i numele copilului Vladimir. Chiar daca-i fata!

    Sa-ti traiasca Simo Simo...

    RăspundețiȘtergere
  10. Biata fată, ai pârât-o şi de data asta, când ei îi curgea rimelul la vale pentru că nu-i stă bine freza... Nici n-ai idee ce tragedie e asta pentru o femeie în primul rând, pentru o nuntă în al doilea rând şi apoteotic pentru o mireasăăăăăă :))

    Să trăiţi, brilinscheilor :)

    PS: Simo, ţi-a stat foarte bine freza, nu începe iar! :P

    RăspundețiȘtergere