Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 22 iulie 2008

Hetfield, tin`te ca vin


Imi tremura degetele pe tastatura. Ma gandesc cum o sa fie daca ploua. De parca m-ar interesa. Si sa ninga si nici ca m-as urni din loc. Morricone... Ecstasy of Gold... iarba dispare sub bocanci cu tinte, se asterne linistea, calmul dinaintea furtunii... si se aude o chitara... stadionul explodeaza... daca incep cu Battery, am castigat pariul cu Traian...
Cu orice-ar incepe, dar sa inceapa o data, ca-mi sta inima in loc. O sa ii vad pe Metallica pe viu si nu de oriunde... DIN FATA SCENEI. La concert la Rolling Stones era un nene, asa, catre varsta a treia, cu un tricou pe care scria "Am asteptat 40 de ani sa ii vad pe Rolling Stones". Il inteleg perfect, chit ca n-astept decat de vreo 15.
Maine la 5 intram pe stadion... la 8 se dezlantuie furtuna. Noroc ca pe blog scrii si nu trebuie sa vorbesti... ca il inchideam o saptamana :))

4 comentarii:

  1. Acum 9 ani au inceput cu Bradfan intrucat promovau Garange Inc. Acum probabil vor incepe cu Creeping Death cum au facut-o in majoritatea concertelor din actualul turneu... sau poate ne vor surprinde. Cert este ca vreo 5 zile nu voi mai avea voce.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pariul e St. Anger vs. Battery :))
    Creeping Death inseamna ca ne dam reciproc cate o bere. Ceea ce ii foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. s-au ingreunat orele, mi-a crescut tensiunea si cre'ca pana maine, o sa fumez 5 pachete de tigari. Mi-am facut rost de bocancei, asa ca poate sa dea cu buturugi! METAAAAAAAAAAAAAAALLICAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. creeping death va fi. cu asta au inceput in concertele precedente ca m-am uitat si eu pe ceva setlisturi.

    RăspundețiȘtergere