Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

joi, 17 iulie 2008

Friiiiiiig, vreau friiiiiiig


Ba, io unul m-am saturat de vara. Trajneasc-o sa o trajneasca de vara. E cald, e zapuseala, ploaia asta de doua zile numa m-a amagit. Mi-a dat sperante desarte. Racoreala asta a fost doar de fatada. Tot la 1 noaptea adorm si tot cu cearceaful aruncat pe podea, ca si de la o panza simt ca ma sufoc. Nu-mi mai place vara. Nu-mi place vara la oras, vara la mare, vara la strand. Nu-mi place si gata. Caldura ma moleseste, ma face sa devin apatic. Mi s-a luat de transpirat. Dupa ce-am trecut prin crematoriul italian speram sa dau de racoare pe meleagurile carpatine. O micuta diferenta tot este, dar nu destul. Vreau la munte. Barem acolo ma ascund sub un pom pana ma apuca frigul. Vreau in Retezat, sa ma spal cu apa rece ca gheata. Iarna, daca ti-e frig, mai pui un pled pe tine. Tragi o helanca pe sub pulover si ai scapat. Vara ce naiba faci? Dai jos tot ce poti si... dupa aia? Probabil ar trebui sa ma scalpez singur. Oficial, protestez impotriva verii. Stau si numar zilele si socotesc cat de repede trece augustul. Septembrie il mint eu cumva s-apai din octombrie am scapat oficial. Palti, Straja, Parang, here I come. Ia uitati-l pe ninja cum scormoneste zapezile de pe partie cu cristianele lui perfecte (care mi-au adus un deget luxat). Se pune praful pe schiuri... tre sa ma duc sa le sterg.

6 comentarii:

  1. Da... sunt de acord cu tine, vara-i nasola si tot mai bine e iarna ca daca ti-e frig, pui un hanorac pe tine si scapi de probleme :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba, dacă e iulie să fie cald, dacă e decembrie să ningă şi dacă e mai să înflorească pomii. Io răcesc de 5 ori pe iarnă. De ce să le fac profit la producătorii de paracetamol? :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Da io de ce sa fac profit la Borsec, Pfanner, Coca-Cola Company, Giusto si Apa Canal? Iarna, iarna, iarna...

    RăspundețiȘtergere
  4. jos textila si dusul rece vara :) apoi repeti treaba de cateva ori pe zi si asa ajungi sa faci profit si la paracetamol vara.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu chiar nu va inteleg... vara asta mi s-a parut RECE. pentru mune trebuie sa fie cel putin 35 grade ca sa fie acceptabil - altfel inghet

    RăspundețiȘtergere