Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

joi, 3 iulie 2008

Fugiti de RAR... ca de dracu

Numai la RAR sa nu ajungi zilele acestea. De cand cu imbecila taxa de mediu, sau de non-poluare, sau cum frasu ii mai spune, la RAR e plin. Programarea se face doar prin telefon sau pe net. Prin telefon am incercat 20 de minute si am renuntat. Pe la RAR auzeam ca au fost oameni care au sunat si 2 zile si n-au prins linia libera. Iar culmea, o data ajuns la sediul RAR nu poti face programarea la biroul de informatii, ci tot prin telefon. Adica suni de la intrare la un birou de la etajul I, probabil, telefon, evident tot ocupat. Un norocos a reusit sa prinda linia libera. In spatele lui s-au asezat rapid alti 20, care isi dadeau telefonul din mana in mana ca sa reuseasca sa isi faca programarea. Eu unul am fost programat la ora 8:30. Dupa jumatatea de ora de stat la coada am intrat pe linia 1, dupa aia pe linia 2. la 10:30 am terminat. Din nou, am fost printre norocosi. Astazi, iar la coada, pentru eliberarea actelor. Intr-o incapere de 10 pe 10 inghesuiti cam 40-50 de oameni, pe o caldura infernala. Cel putin jumatate dintre ei se uitau insistent spre cele doua aparate de aer conditionat, care NU MERGEAU. Desi le-am vazut cu ochii mei functionand, in ziua precedenta. In fine, mai treaca mearga daca ar fi fost cineva la ghiseul de eliberat acte. A venit dupa 10 minute de asteptare si a inceput sa ne mai scuteasca de calvar. Alta jumatate de ora pierduta la o coada in cel mai dulcele stil romanesc, 10 oameni buluciti in jurul ghiseului si alti 15 la coada in spatele lor. Si daca cumva ajungeti pe la RAR, nu va rugati moartea. Moartea va asteapta la CEC, la Primarie, la Prefectura si mai nou, la finante. Apropo... de musai traduse actele masinii ca angajatii finantelor nu pot citi noxele in limba romana de pe cartea tehnica ci doar in limba romana de pe traducerea cartii originale. Desi nu-l prea sufar, imi aduc aminte de Mircea Badea: Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu