Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 21 iulie 2008

Vacanta de trei zile


Am disparut ca magarul in ceata. Mi-am facut vineri bagajul, doua tricouri si-o pereche de pantaloni, am incarcat hoarda de caini in masina si-am taiat-o la Valea Rea. Stiti ca-mi doream frig. No, a fost prima data in ultimele patru luni cand am dormit acoperit. Si ce-am mai dormit. Am redescoperit raiul pe pamant, la Valea Rea. De la Costesti, spre Sarmisegetusa (cea a dacilor ca pe romani nu-i suferim :)) ) in mijlocul padurii, pe malul raului, pfiu... paradis. Si cum aveam motiv, am haladuit pe coclauri, cu toata gasca de catei dupa mine. Am testat doua obiective de Nikon pe aparatul Silvanei si saptamana asta voi fi mandrul posesor al unui Nikon nou nout. Mai ramane sa vedem ce model, ca bugetul e restrans. Pe fotoblog, rezultatul testelor. Minunat.
Acum mi-as dori un singur lucru. Sa castig la Loto si sa-mi permit sa fac naveta de la Valea Rea la Sibiu. Vise...
Iaca gasca de catei: Aiax, Tanasica, Uratica, Negruta, Urs, Mura si Haiduc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu