Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

joi, 10 iulie 2008

Jocuri online


De plictiseala sunt numai bune. Asta pana te prind. Amicu` Oaie povestea acu vreo 2-3 ani de Travian. Si de cum pierdea el noptile si facea fel de fel de aliante cu alti jucatori din tari straine si stapanea serverele ca un domnitor ce este. Si mi se parea asa o mare prostie, chiar timp pierdut de-an pulea. Ca un facut, la redactie tocmai descoperisera si restul Travianul si m-am bagat si io, sa nu ma simt exclus din gasca jucatorilor. Am jucat un server aleator, am trecut pe speed, un server care se misca mai repede, dupa cum ii zice si numele. Primul a fost cam ca slapul, ca nu pricepeam mai nimic. La al doilea server m-am trezit insa ca Oaie. Imi puneam ceasul sa sune cand stiam ca ma ataca unul sau altul, faceam si desfaceam aliante. Si cocos cum eram, m-am trezit cu vreo 10 calare peste mine, atacau la mine ca turcii la Rovine. M-au zburat intr-o saptamana. Si de-atunci, pas cu Travianul. Drept ca pe asta l-am jucat cu pohta dar acu parca nici unul nu mi se mai pare interesant. Si primesc mailuri aproape in fiecare zi. De la Bitefight, de la un gen de travian dar care se petrece in spatiu. Draci, laci, toate prostiile de jocuri.
Dar acu a aparut unul nou, construit la un metru in spatele meu de Laurentiu. Si e mult mai misto decat celelalte, in sensul ca e mai complet, cu optiuni mai multe. E lansat de curand dar pare mult mai interesant. Inca nu m-am apucat sa joc, ca sa nu-i dau satisfactie Parnicosului, dar jocul promite. Il gasiti pe adresa http://heybit.com/. Asta daca va plictisiti la lucru si nu va sufla seful in ceafa.
Ce alte jocuri mai stiti? Ceva variante interesante? Eu caut un joc sa nu-mi ocupe foarte mult timp, sa nu fie nevoie sa stau online asteptand sa atac sau sa fiu atacat ci cand am cinci minute libere, sa pot intra, ma relaxez un pic si ma intorc la treaba. Ca un meci de FIFA dureaza cam 15 minute, si ii cam mult. Pierd prea mult timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu