Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 14 iulie 2008

De la Cannes citire

Ca deobicei, la o luna dupa ce se decerneaza premiile de la Cannes pentru publicitate ma intalnesc cu amicul Ghisoiu pentru o vizionare si una, doua sau trei sticle de vin. La o luna, ca-s io un puturos si nu ma dau plecat din casa. Si ne uitam la cele mai bune reclame, pe care le discutam si intotdeauna sfarsim prin a decreta, sub aburii bahici, ca ideea este singura care conteaza. Restul e tacere... hahahaha. Fata de anii anteriori, la reclamele din 2008 n-am mai ras chiar asa pentru ca am observat ca partea sociala incepe sa acapareze din ce in ce mai mult si din piata de publicitate. Campania facuta de Times of India a luat cam tot ce se putea lua, la toate categoriile la care putea lua. Interesanta, dar nu printre favorite. Campania facuta de spanioli pentru tratarea cancerului de col uterin, de-a dreptul impresionanta. Vaccinarile impotriva cancerului au crescut cu 558% in urma acestei campanii. Dureroasa, dar adevarata. Cel mai mult mi-a placut insa campania facuta de Studio Brussel, Music for Life. Pentru APA POTABILA, daca va vine sa credeti. Ideea, din nou, foarte simplista. Toti prezentatorii TV au in fata un pahar cu apa. Banal, nici nu il mai remarcam. Fara ca nimeni sa stie de idee si campanie, in timpul emisiunii in direct, un copil de culoare intra in fuga in emisiune si sorbea dintr-o inghititura apa din paharul de pe pupitru, dupa care disparea. Nici prezentatorii nici invitatii nu aveau nici cel mai mic habar. Trei zile a durat faza cu pustiul, dupa care realizatorii campaniei au explicat. Strang fonduri pentru apa potabila in Africa. Rezultatul vorbeste de la sine. In 6 zile au adunat din donatii peste 3.3 milioane de euro. Smart move. Priviti si luati aminte.

3 comentarii:

  1. E apa. Cine naiba da doi bani pe apa. Citeam undeva, nu mai tin minte exact, despre emisiunea lui Marius Vintila. Care spunea cat de mult ar conta sa oprim apa la robinet chiar si cat timp ne spalam pe dinti. Noi o irosim, altii strang bani pentru ea

    RăspundețiȘtergere
  2. Am văzut asta cu apa la X-u săptămâna trecută, parcă. Chiar îi suneam corinoasei... Super mişto ideea. Şi realizarea ei, pentru că e absolut autentică, surpriza de pe feţele oamenilor transmite o mie de chestii. Foarte inteligentă.

    RăspundețiȘtergere