Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 15 iulie 2008

Si inca nu le-am vazut pe toate...

S-au deschis noi orizonturi. Gigi Becali si teoria lui Darwin au apus. Au devenit minusculi si ridicoli. Detronati din topul tampeniei si prostiei si fara vreun drept de a reocupa locurile fruntase. Banuiesc ca stiti pasiunea mea pentru Britains got Talent. Ei bine, n-are nicio legatura. Eh, poate una vaga. America got Talent. Cu David Haselhoff si Sharon Osbourne in juriu, alaturi de britanicul Piers. Un show identic ca si format, complet diferit din punctul de vedere al oamenilor care participa. Pe scena, doua romance. Ocose, ingamfate, infumurate, viitoare proprietare a unei statui din marmura in satul lor natal, Veseus (sa ma ierte toti veseusenii, dar asta e primul nume care mi-a venit in cap). Cele doua dude penibile au dat rateu in Romania. Dar au crezut ca dau pe Spate toata America. De ce? Pai... pentru ca sunt gemene si americanii n-or vazut in viata lor asa ceva, pentru ca le zboara tatele din sutien si au culoarea centurii tatuata pe buze. In Romania le chema Indigo. Nu si-au schimbat numele, ca doar e un brand. Au luat brandul si s-au dus peste Ocean sa il faca de cacat. Iar voi, cei care credeati ca mai rau decat o duceau pe scenele din Romania nu se poate, va inselati. Dracu stie ce-o fi fost in capul juriului. Au pus botul la chestia cu "visul american"? I-a convins vulgaritatea celor doua patachine? Explicatii or fi multe, mie nu-mi vine niciuna in cap. M-a luat cu sila...


America got talent- fetele de la indigo , romania
Vezi mai multe video Haioase »
P.S. Pentru mine, expresia "le-am vazut pe toate" a disparut din vocabular

3 comentarii:

  1. Vaaaaaiiiii!!! Jaaaaaaleeee!!! Asa ceva chiar nu am mai vazut!jenante, tampite si vulgare!!!
    Si Hasselhoff...un idiot! dar ele...nu exista cuvant sau expresie pentru a le descrie. Cum au ajuns toapele alea doua acolo nu-mi pot explica...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu vaporu or ajuns. Ca nu mai face nimeni selectia la urcare, lasa pe toata lumea. Ma indoiesc ca or trecut de check-in la aeroport. Io m-am simtit super penibil cand le-am vazut. Si pentru poanta slaba cu Dracula, dar mai ales pentru atitudinea lor de cacat. Grrrr... mi se ridica parul pe maini

    RăspundețiȘtergere