Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

marți, 29 iulie 2008

Muncim de ne spetim

Ei, as. Daca romanul e campion la ceva e la trasul pe cur. Ne pricepem de minune sa ne ferim de munca, sa pasam responsabilitati de la unul la altul. Deobicei la ala fraierul care stim ca le face pe toate. Ieri, in Sibiu Standard, la un articol legat de Corneliu Bucur, un cetitor isi varsa naduful pe directorul Astra intr-o fraza de genul "da vorbiti cu angajatii de la Muzeu, sa vedeti ce ii pune sa lucreze". Cu atata naduf si-a varsat amarul... auzi, domne, cum sa munceasca. Toti visam sa castigam la loto si sa petrecem o viata in huzur, fara sa miscam vreun deget. Visam vile, Porsche-uri, da` cumva, sa nu ne agitam prea tare ca sa le obtinem. Mai bine sa le primim. Hai, ca o dam pe serioase si nu-i cazu`. Am primit doua poze, de la Andrada din Bucuresti. Evident, cu oameni in campul muncii, ca de asta vorbim.
Deci, astia cu canalul is de cascadorii rasului. Probabil li se stricase vidanja si rezolvau problema manual. Cat despre Somnorila asta, eeeee, santierul asta o sa fie acolo si peste doua ore. Da` somn n-o sa-i mai fie...

4 comentarii:

  1. hai in turnisor sa vezi la canalizare. de 2 sapt nu am vazut sa se mai miste nimic. in schimb, deja au inceput in 2 locuri sa iasa apa prin "canalele" abia amplasate pe teren.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si statul ar trebui sa ne dea de toate, de mancare, job-uri bune, noi sa nu muncim ca face rau la sanatate

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare rau ca n-am facut poza la Pitesti, unde se construieste pasajul. Acolo era ca in reclama cu Dorel: unul in santz si 7 (sapte) ii dadeau indicatii ce sa faca, cum sa sape! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. da, da... pe aia de la pasajul din pitesti i-am vazut si eu. dar probabil am ajuns ceva mai tarziu ca tine, ca erau doi dorei pe-acolo care deja sforaiau si trageau la aghioase de sa se darame constructia, nu alta.

    @lucian: sa ne dea, da-l dracului de stat. nu s-a saturat de stat?

    RăspundețiȘtergere