Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

miercuri, 30 iulie 2008

Mariachi in avanpremiera


Desi festivalul international de folclor incepe de abia in 7 august, o trupa mexicana a dat ieri un super recital in Piata Mare. Gatiti ca la mama acasa dar cu ochelari de soare ultimul racnet, mariachi au pleznit corzile de mama focului. Si lumea s-a strans rapid. Mai un CD, mai o donaţie, cat sa nu cante baietii degeaba. De unde sunt si ce cauta n-am priceput (drept, nici n-am intrebat) dar banuiesc ca au venit pentru Festival. Acu om vedea cine-s mai tari, noi sau italienii. La festival cica ar veni trupe din Grecia, Italia, Mexic, Serbia si Bulgaria. Parada costumelor banuiesc ca va fi foarte faina. Omoram niste poze p-acolo pentru cei din alte orase. Restul, in Piataaaaaaa

3 comentarii:

  1. Cat tine festivalul asta? ca eu nici nu stiam de el, spre marea mea rusine... sper sa mai prind totusi ceva din el, pe 9...

    RăspundețiȘtergere
  2. din cate am inteles e din 7 in 10 august.

    RăspundețiȘtergere
  3. Erau spanioli :) din Santiago (A Coruna). Faini baieti!

    RăspundețiȘtergere