Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

luni, 14 iulie 2008

Amante, in alta parte

Daca vede Brylynskoaia postul asta, m-am fript. Iar dorm cu Tanase si cu Uratica in balcon. Dar nu ma pot abtine. Prea e haios. Asteptand sedinta de redactie, ce-mi da mie prin cap. Sa ma uit pe trafic.ro, sa vaz cam cum ajunge lumea pe blog. Astia putini, cati sunt. Ce cauta ei de ajung aici?
In 9 iulie, un nene (ma gandesc ca nu era o doamna, desi ar fi fost misto sa fie asa) deschide google si da un search. "Vreau amanta". Langa el, "Vreau viceprimar". Oare le dorea 2 in 1?

Probabil dezamagit, omul pleaca. Se gandeste bine 24 de ore si isi ia din nou inima in dinti. Revine in 10. "Vreau amanta". Ok, dar io nu te prea pot ajuta. Decat maxim cu un sfat, dar si ala in privat, nu asa, in vazul tuturor.

Si bag sama ca nu i-a luat prea mult. Cat de greu sa fie sa-ti si gasesti o amanta? Trei zile i-au fost suficiente omului meu. In 13, da un search: "Weekend cu amanta". Ei bine, aici te pot sfatui. Albota, Germisara, cate si mai cate... Si ca tot suntem in 13 iulie, ba, care esti ala cu nationala de baschet filmata la dus? Obsedatule, hihihihi

Intr-un apoteotic final al searchurilor, dau peste altul fooooarte interesant. "m-am operat la polisano la colon". De ce-ar cauta cineva asa ceva pe google? Variantele ar fi, lipsa unui semn de intrebare, poate persoana respectiva nu e prea sigura ca s-a operat, sau a pus un post gresit. In loc de blogger l-a pus pe google.

Il astept pe domnul cu amanta sa ne povesteasca despre weekendul romantic (da Doamne sa fie o doamna)

3 comentarii:

  1. mersic de id bryly....simo probabil doar maine citeste....ca acum nu mai e pe mess, dar i-am lasat linkul offline...stii cum am facut? asa cum m-ai invatat...copy-paste....hihihi

    RăspundețiȘtergere
  2. beiii, n-am fost io! sa-mi sara..... si nici #2 si nici #3, ca astia nu-s insurati!

    RăspundețiȘtergere
  3. n-or fi ei insurati, da io-i banui. mai ales pe #2. sau #3? sau pe tine? ma, care sunteti, ca io ma incurc in atatea cifre. ala cu nume de fata. ala o fost sigur.

    si tu, anonimo, pun io mana pe tine. ti-as promite ca te iau de par, da s-asa ai putin. las ca ti-l flocai io.

    RăspundețiȘtergere